Wednesday 22 August 2012

HARINI MOOD AKU NAK BERCERITA PASAL FAMILY AKU LAA..HAHA..

before aku introduce family aku one by one jom hayati kata-kata indah yang aku ciplak ini dulu..

  • keluarga adalah salah satu karya TERBESAR alam maya
  • BAHAGIAKANLAH keluarga kita sebelum membahagiakan orang lain
  • keluarga adalah tempat TERINDAH untuk tinggal dan menghabiskan waktu bersama
MY BELOVED PARENTS..


first of all let me introduce my parents..RAZMAN n JALINA..atas ni pic parents aku yg sgt sporting dan memahami..diaorang la semangat aku..selalu bagi aku SUPPORT, ADVICE, DUIT, dan macam-macam lagi..kalau takde dorang ni so takdela aku kat dunia ni..so i would like to thanks to my parents because jage aku ELOK ELOK ELOK ELOK..THANK U SO MUCH..n i dont think that i am able to balas jasa dorang kat aku selama ni..terlalu banyak..INFINITI..but aku simpan NIAT kat dalam hati ni aku nak balas JASA dorang dengan cara membawa kejayaan because aku tau setiap parents pasti ingin melihat anak-anak mereka SUCCESS..aku akan WORKHARD untunk balas JASA dorang..insyaAllah..

ABANG EPOI



nama abang aku ni SAIFUL ADLLY..umur dia 23 tahun tp badan dia kecik je..same la jugak macam aku kan..haha..KETURUNAN..dulu dia study kat UTM JOHOR but now da kerja as engineer kat SHAH ALAM..alhamdulillah..okey la dia da kerja sebab ape yang aku mintak akan dapat selalunya MAKANAN la kan..thanx abang epoi..kerja elok elok..gaji share share la..kite kan ADIK BERADIK..haha..oh LUPA nak bagi tau which one ABANG aku but aku rase korang da boleh agak da la kan mane satu abang kesayangan aku ni kan..dia yang pakai baju belang BLUE BLACK n PUTIH tu..

MY CLUMSY SISTAR


name dia SAIDATUL AIN..umur dia 21 tahun..oh..nak cerita sikit dia lahir 31 OGOS tau..anak MERDEKA la ni..dia ni OVER sikit..kelam kabut..entah pape entah..tp dia ni tak KEDEKOT kalau ngan adik beradik..kalau aku n adik aku mintak BARAMG dari dia mesti dia bagi..CAYALAH..tp aku selalu KEDEKOT ngan dia sebab dia ni tak boleh pegang jaga simpan barang sangat..kalau bagi dia pegang barang mesti ROSAK punye..so in a nut shell, jangan la bagi dia pinjam barang..kalau barang tu da nyawa-nyawa ikan baru la bole bagi tu pon kene la pikir 2 3 kali dulu..hahaha..

MY YOUNGER SISTAR


okey..ni ADIK aku..name dia SAIDATUL SYUHADA..umur dia 16 tahun..dia ni jela pon yang TINGGI sikit dalam family aku..lagi tinggi dari aku..haha..nampak sangat aku KETOT kan..dia ni serius sikit..ape bende yang nak diseriuskan sangat entah la..ADOYAII..adik adik..aku takde idea sangat nak story pasal adik aku sebab nanti dia MARAH..so sikit-sikit da la..

i feel very lucky because i was born in this happy family..

No comments:

Post a Comment