Thursday 13 September 2012

SPEECH IS GREAT BUT SILENCE IS GREATER

To silence another, first be silent yourself..itu la yang selalu kakak aku advice bila aku story problem aku kat dia...SILENCE....SILENCE....and remain SILENCE...why? sebab kalau kita lawan balik ape yang DORANG-DORANG tu cakap kita jugak yang akan SAKIT HATI balik...kan kan kan? sometimes bile fikir twice betol jugak...so better SILENCE..cuba FIKIR balik bila kita MARAH MARAH kita KUTUK KUTUK kita SAKIT SAKITKAN hati orang lain tapi orang tu just keep quite or also known as buat BODO je kite jugak yang akan sakit hati..tp kalau nak KUTUK aku pun jangan keterlaluan...agak-agak la jugak..sebab aku MANUSIA biasa yang ada tahap KESABARAN jugak...selagi aku boleh bertahan dengan mulut PUAKA kau tu aku akan bertahan tapi jangan sampai satu hari nanti bile MULUT PUAKA aku pulak yang keluarrr.


Silence is the source of great strength…
silence is a golden

No comments:

Post a Comment