Tuesday 27 November 2012

ROOMMATE..



assalamualaikum.. :D
hye u ols ..
harini aku hepy sangat-sangat..
sebab ape??
sebab finally aku n kak ida (SITIZURAIDAH BINTI ARIFFIN) dpt jd roomate..
wah..best gile la..before ni mmg la kite org roommate tp roommate secara harammm..
kenape haram??
hihi..sebabnya mase aku part 2 aritu aku merempat bilik kak ida..jd pendatang asinggg la..
then mase part 3 kak ida plak jd pendatang asing kat bilik aku..
but now no more pendatang asing..coz kami roomate yang halallll..walaweh..
ALHAMDULILLAH..at last..
penantian aku n kak ida untuk menjadi roomate dan classmate yang sengal tercapaiii..
hopefully after this our relationship akan menjadi lebih erat..
dan takde gado-gado..yela kan everyday menatap muke org yang same..takot bosan jela nnt..
kalau ade yang tak puas hati kite bincang elok-elok oke...
I<3U KAK IDA...mmuaahhmuahhh..


No comments:

Post a Comment